Dålig uppdatering igen..

HEJ!
Aa har helt enkelt inte haft tid om dagarna pga att jag jobbar och sover ganska mycket på dagarna så blir bara helgerna jag har tid att skriva här. Men nu är det bara 2 veckor kvar på jobbet som tur är innan mitt riktiga sommarlov börjar! Igår blev det chilla hos syrran med ngra och det va roligt mycket skratt prat osv även fast det blev lite förmycket av det goda men såntsom händer ibland :) kom hem runt halv 5 på morgonen och däckade direkt.. Nu har jag precis duschat och väntar på att Cicci ska komma hem så jag kan gå dit och hämta mina saker som jag lämna där igår, sen blir det fixa sig och antagligen blir det Lkpg ikv eller så blir det chilla här med ngra sånt som märks. Skriver mer imorgon,
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0