I miss you very much

HEJ!
Idag gick jobbet skitbra, och innan vi sluta blev vi bjudna på jordgubbstårta för en tant på jobbet fyllde 101 år, riktigt mycket shit vill inte bli gammal.. Aja efter jobbet blev det stan med Tessi igen som igår, blev shopping idag också. Så har fått massor nya kläder i garderoben nukänns skönt är dock nästan pank inte lika roligt. Vi åkte också förbi Hageby för att hämta ut mina skor från nelly, sjukt snygga kan jag lova ! Blir inviga dom direkt i helgen Nu är jag hemma har precis tagit mig en dusch, kollat på tåg biljetter också har jag för på fredag blir det åka till Västerås för att träffa familjen, gå på systers barns dop ( somjag är moster till ), shoppa och ha det allmänt roligt , synd bara att det är jobb på måndag såman inte kan vara kvar så länge, men efter jag slutat jobba blir det västerås i ngra veckor, längtar!! Aja nu har jag inte så mycket mer på hjärtat så vi hörs väl imorgon eller något sånt som märks.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, har bloppis på min blogg. Kika gärna in www.emmasbloppis.blogg.se

2012-03-31 @ 12:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0