Avslutning imorgon!

HEJ!
Igår blev det mycket ändrade planer.. Det blev aldrig något smultronställe för min del för orkade inte upp på morgonen förhade suttit uppe typ hela natten och snackat på msn. Istället åkte jag in till stan med Tessi och shoppade, fick med mig skitsnygga saker hem men har dock inte fotat dom så ni får vänta tills imorgon eller något. Drog förbi Johanna ett tag också, sen framåt halv 11 på kvällen åkte jag hem till min bestfriend Bella som var hemma 1 natt på permis, inte träffat henne på ett halvår ungefär så det va riktigt skönt!! Vi var bara hemma hos henne och tog det lugnt och pratade om sjukt mycket, mycket har man att prata om efter så lång tid haha ;) Fick framåt halv 1 skjuts hem av hennes Pappa och somnade nästan direkt  hemma. Idag har jag varit på informations möte om sommarjobbet med Pillan och Johanna och det gick bra, men somnade nästan för de va så lång tråkigt haha. Efter mötet åkte jag J och P hem till J och nörda left for dead haha, efter ett tag åkte P hem så somnade jag och J ngn timma, men blev sen väkta av Carina. Åkte mot Hageby ungefär vid halv 9 mötte upp syrran Cicci och Spike. Blev mycket prat med henne också.. Men nu är jag hemma har precis tagit mig en skön dusch och ska alldeles strax sova eftersom imorgon har jag avslutning så ska förbi där säga hejdå till lärarna, sen  vara hundvakt och sen gå på Adrian utspring med Tessi och framåt kvällen blir det nog dricka! Hörs imorgon med mer uppdatering.
PUSS
Jag och Hannis för ett tag sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0