Jobb imorgon!

HEJ!
Inte bloggat på 2 dagar ser jag nu, dåligt av mig.. I fredags blev det Linköping för min del. Åkte med 9 tåget och mötte upp Saga på station, vi tog sen bussen mot Lambohov där vi gick hem till en kompis på chillfest. I början var det lamet, men sen kom min saknade Alexandra dit så vi livade upp stämningen tsm haha ;) Blev ett antal shottar, mycket dans och mycke skratt! Framåt 2 halv 3 kom en kompis och hämta mig i Lkpg så fick jag skjuts hem, Tack så mycket!! Däckade runt 5 ungefär. Igår blev det Lkpg igen, men denna gång mötte jag upp Evelina så drog vi på fest i Malmslätt, var där ett tag sen tog vi halv tolv tåget mot Nkpg igen, skulle gått på fest men vivar så trötta så vi köpte med oss chips och läsk hem istället och kollade på film, det var skönt att inte få vakna upp bakis idag faktiskt haha! Nu har Eve precis åkt och jag har städat undan, ska strax hoppa in i duschen sen blir det bara ta det lugnt, världens sämsta väder idag och jag ska upp tidigt imorgon bitti för att börja jobba! Nervöst men kommer nog gå bra, Johanna kommer ju vara på samma jobb så det blir nog bra. Hörs imorgon igen med något inlägg.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0