Livet flyter på som det ska!

HEJ!
Idag gick jobbet skit bra, fick dela på oss idag så jag och J fick vara på en varsin avdelning. Vi brukar ju som mest få diska och städa, men idag fick vi hjälpa till och mata på rummen och så och det gick bra. Efter jobbet gick vi till Johanna som vanligt , efter  någon timme somnade båda vi och vakna runt 19:00. Vi är ju inte vana att jobba därför vi blir så trötta haha. Imorgon blir det jobb igen och imorgon kommer pengar in på mitt konto också så då blir det fixa med gottgott saker till midsommar och säkert shoppa lite också! Nu ska jag försöka sova så jag slipper vara så trött som jag är annars närjag går upp.
PUSS!
Jag och Alexandra i lkpg förra helgen nyktra och glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0