Midsommarhelgen!

HEJ!
Har inte uppdaterat bra i helgen alls jag vet.. Men det är för har haft så fullt upp med allt så har inte haft tid. Så skriver av mig nu ist. Festen i fredags som vi gjorde blev skit lyckad, tack till allt folk somkom och gjorde kvällen perfekt! Jag som var full som ett as tog spårvagnen hem runt 1 helt själv, och de gick typ åt skogen haha slog i huvudet i busskorts apparaten, snubblade i bussen och aa vet inte vad.. menmen får skylla på fyllan haha. Däcka nästan direkt när jag kom hem. I lördags blev det först släkt middag med grillad kyckling, potatis salladoch jordgubbspaj med vaniljsås som efterrätt. Efter det åkte jag mot Johanna i haga. Tog oss några groggar av drickan som va kvar från dagen innan, och sen blev det att vi åkte mot klocket och umgicks med ngra. Satt uppe och drack fram till ungefär 4-5 på morgonen och somnade sen i ca 3 timmar. Jag och Johanna åkte hem framåt tolv, duschade direkt och efter de däcka. Jag vakna runt 5 så väckte jag Johanna så åkte jag hem och nu är jag hemma, ska alldeles sova känner jag är så trött efter den här livliga helgen haha, sen imorgon bitti blir det först tandläkaren för att bestämma allt innan tandställningen jag ska få, och sen blir det jobb igen och sen efter det blir det nog en tripp till stan med Johanna och shoppa!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Tack! Kan säga att jag själv är väldigt väldigt nöjd ^^,

Kram

2011-06-27 @ 22:29:18
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Catwalkqueen

Okej, ett mail kommer!



Kram

2011-06-27 @ 22:35:05
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0