Min födelsedag!

HEJ!
Idag har jag haft en fantastiskt bra födelsedag med först min älskade familj då vi käkade min bakade tårta och annat gott, sen åkte jag till stan mötte upp Tessi och Johanna så drog vi till Chili Wok och käkade buffe för att fira mig dårå, riktigt mysigt med mina tjejer! Efter vi käkat gick vi runt lite jag skulle ha shoppat men blev ganska sent så hann bara få med mig en svart klänning från H&M, riktigt snyggt och skön till varma sommarkvällar. Efter stan tog vi spårvagnen hem till Johanna och spelade left four dead elr vad det heter, haha nördar.. Men nu är jag iaf hemma och ska snart sova för imorgon blir det avslutnings dag i Söderköping med klassen, mysigt och bilder kommer komma därifrån i promise!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0