Omstart!

HEJ!
Ca 2månader sen jag bloggade sist och jag började känna suget av att börja blogga igen så vi kör på det! Igår när jag vaknade som blev runt 2 började jagfixa mig direkt och drack några glas vin på det också. Runt 7 åkte jag till Johanna i haga där vi skulle ha min födelsedags fest. Runt 9 började allt folkkomma och vi började köra drick lekar. Jag förlora mest som vanligt då för Adrian hämnades hela tiden haha menn det var ju trots allt min fest så klart jag skulle va fullast ;) Sent på natten fick jag Tessi och Adrian skjuts hem av bästa G,  T och A gick till T och jag åkte hem. Däckade nästan direkt för jag va så full haha. Idag vakna ja ungefär vid 1, va full fortfarande haha kul.. Pappa och Pia är hemma igen , men det va riktigt skönt med en ensam helg! Nu har jag precis försökt få i mig någon mat och ska snart hoppa in i duschen, sen bara va hemma och ta det lugnt och länga tills det blir imorgon fördå fyller jag äntligen år hihi! Synd att det inte togs några bilder igår men här är iaf 2st ;
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0