Sommarlov!

HEJ!
Avslutningen gick bra och nu är det äntligen riktigt sommarlov, har ju redan haft i en vecka eftersom jag blev klar me allt menmen.. efter avslutningen åkte jag och Tessi hem till oss fixade till oss sen ner mot stan jag köpte en klänning jag kunde ha påmig och lite annat smått och Tessi en blomma åt Adrian. Runt 4 gick vi mot De Geer för att se Adrians utsrping, blev ganska försenat så dom sprang inte ut förrän efter halv 5 någon gång.. Efter det gick jag och T in till stan käkade på chicken och åkte sen hem till Johanna och tog det lugnt  bara, blev inget dricka för min del va alldeles för trött. Är hemma i min älskade säng nu och ska snart sova, uppdaterar mer imorgon om vad som händer då!
PUSS!
Jag och den nya klänningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0